UNORGANISIERTER HESSENTAG

Hello Fans, +gg+

also Celina und ich wurden von hr3 angerufen und uns wurde leider im letzten Moment abgesagt, wegen irgend so einer Konferenz.

Anscheinend wollen sie doch professionelle Mädels auf der Bühne haben - wer weiß.. Ich weiß nur, dass das keine Art ist. Ich war erst schön im radio und hab promotet und dann sowas.

Ich scheiß auf hr3 und ihr unorganisiertes blabla.

Celina und ich machen uns so ein schönes we und lassen uns von sowas nicht stressen. das beste war ja noch, dass ich der favorit war. xD

naja egal jetzt!!!! Leben geht weiter. =)

wollte euch das nurmal mitteilen, damit ihr bescheid wisst.

bis denne, eure geliebte Chrissa *IN LOVE* <3
2.6.06 11:29
 


bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


mauricio / Website (8.6.06 15:32)
Hallo, Chrissa,

My name is Mauricio and I'm writting from Brasil.
Can you believe that I've just seen you in a Brazilian newspaper?
The article shows you in a black dress (wtih white dots) waiting for a Brazilian Party that just didn't happen!
lol
Well, I've decided to look for you and found this blog. Hope you still use it and can see this message.
(you might be thinking that I'm crazy. Maybe I am!!!)
So, how is everything back in Konigstein? I wish I could be in Germany for the world cup, but had to stay in Brasil working. I'm a journalist.
Well, I'd love to talk to you properly, someday.
If you like, please write to me. I also have msn messenger, which is mauriciosacramento@hotmail.com
You can see me at my blog: http://mausacramento.multiply.com
Yours,
Mauricio.:


Marcello (8.6.06 18:44)
Hi Chrissa...
I´m just another Brazilian soccer player looking for you... It´s a pity I was not in Germany this time: we could meet that day you were so pretty.
Write me! marcello73@gmail.com
XX,
Marcello

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


Die Datenschuterklärung und die AGB habe ich gelesen, verstanden und akzeptiere sie. (Pflicht Angabe)

 Smileys einfügen

Gratis bloggen bei
myblog.de